.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث دهكده المپيك در مازندران

كلنگ‌ احداث دهكده المپيك در مازندران به زمين زده مي‌شود

 مديركل تربيت بدني مازندران گفت: ‌در زمان سفر رئيس جمهوري به مازندران، كنلگ احداث دهكده المپيك در جويبار به زمين زده خواهد شد.  
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس هادي حسيني با اعلاماين مطلب گفت:دهكده قايقراني گلوگاه، پيست دوچرخه سواري ساري، سالن دو و ميداني حيدر كلاي بابل و افتتاح چند سالن ورزشي در روستاهاي مازندران را از جمله پروژه‌هايي اعلام كرد در اين سفر به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي از كمك يك ميليارد توماني وزارت نفت به ورزش مازندران در اين سفر خبر داد و اظهار داشت: ‌كمك وزارت نفت براي ساخت پروژه‌هاي ورزشي در روستاهاي مازندران اختصاص مي‌يابد.
حسيني با اشاره به افزايش 3 درصدي اعتبارات اداره كل تربيت‌بدني مازندران تصريح كرد: با اين افزايش، تربيت بدني مازندران از اعتبارات 2/3 ميليارد توماني برخوردار است.
حسيني با بيان اينكه در هر 10 روز، يك سالن ورزشي در مازندران به بهره‌برداري مي‌رسد، اضافه كرد: از آنجايي كه بيش‌تر مدال‌آوران مازندران از روستاهاي استان هستند، ساخت پروژه‌هاي ورزشي در روستاها در اولويت است.
مديركل تربيت بدني مازندران، نقش خيرين ورزشي را در توسعه ورزش مازندران با اهميت خواند و خاطرنشان كرد: تاكنون خيرين ورزش بالغ بر 700 هكتار براي ساخت سالن ورزشي به تربيت‌بدني مازندران هديه داده‌اند.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.